…Este ca nu exista analisti si specialisti care sa cunoasca adevarul absolut. Cei care anuntau ca low-cost-ul ca fiind viitorul aviatiei au acum cate ceva la care sa se gandeasca.
Cati alti oare nu se pregatesc de aceeasi soarta?
PS. Atentie, cea mai ieftina oferta este de cele mai multe ori cea mai scumpa…..
Si totusi, avionul din bannerul ala merge in sus, era mai amuzant daca-l “prabuseau” :))
Unul dintre motive este ca low-costul se baza pe volum de vanzari si marje mici. Cu alte cuvinte, era mai greu sa ajunga la break-even chiar daca pierdea putini clienti.
@Radu: nu si pentru cei ce aveau bilete la ei 🙂
@Bogdan Iordache: e unul dintre motive. Mai adauga si management slab, zic eu.
Imi pare foarte rau. E una din cele mai bune companii cu care am zburat (lowcost sau nu). Aveau avioane noi, preturile erau mici, serviciile ireprosabile (mi s-a intamplat sa ma astepte avionul 10 minute pentru ca am venit dupa inchiderea checkinului). Pacat.
@Dragos Manac: sincer, si eu am auzit numai de bine despre ei. Piata e tare dura pe segmentul asta de catva timp, iar criza a cam pus capac.