Va povesteam ieri despre problemele aparute cu o livrare de pe Domo.ro in care in produs a venit direct defect, cu praf pe el si cutie cu probleme (se vedea clar ca a fost desfacut si expus undeva).
Am dat emailuri, am “facut urat” pe Facebook si Twitter si nu doar aici, rezultatul este ca aparatul va fi schimbat. Dar nu datorita interventiilor online, ci datorita inventiei minunate numita telefon dat unde trebuie (glumesc, doar la serviciul de garantii + o voce putin mai intonata conform necesarului…). Singurul mod in care Domo a reactionat.
Nota: Cei ce suntem in eCommerce zic ca ar fi tare bine sa notam undeva cu rosu deasupra birourilor ca daca intri atat de tare pe online cum vrea Domo, ar fi foarte bine sa si monitorizam brandul pe acest mediu si mai ales sa fim actini pe aceasta zona. Nu de alta dar decizia de cumparare se ia acum online chiar si pentru multi care ajung in magazine, si cand o astfel de reactie ramane fara raspuns…. nu e chiar de bine.
Vanzare buna 😉