Va povesteam ieri despre problemele aparute cu o livrare de pe Domo.ro in care in produs a venit direct defect, cu praf pe el si cutie cu probleme (se vedea clar ca a fost desfacut si expus undeva).
Am dat emailuri, am “facut urat” pe Facebook si Twitter si nu doar aici, rezultatul este ca aparatul va fi schimbat. Dar nu datorita interventiilor online, ci datorita inventiei minunate numita telefon dat unde trebuie (glumesc, doar la serviciul de garantii + o voce putin mai intonata conform necesarului…). Singurul mod in care Domo a reactionat.
Nota: Cei ce suntem in eCommerce zic ca ar fi tare bine sa notam undeva cu rosu deasupra birourilor ca daca intri atat de tare pe online cum vrea Domo, ar fi foarte bine sa si monitorizam brandul pe acest mediu si mai ales sa fim actini pe aceasta zona. Nu de alta dar decizia de cumparare se ia acum online chiar si pentru multi care ajung in magazine, si cand o astfel de reactie ramane fara raspuns…. nu e chiar de bine.
Vanzare buna 😉
acum 2 sapt am comandat de pe site-ul domo un telefon. produsul aparea pe stoc, pretul era f. bun.
dupa 2 zile mi-au raspuns: “ne pare rau, produsul cerut de dvs. nu mai este pe stoc bla bla”
cum s-ar spune am fost indus in eroare. le-am trimis un e-mail la [email protected] .. degeaba
@mar: ai incercat si la telefon? S-ar putea sa ramai mirat de rezultate….
nu mai incerc nimic si nici nu mai cumpar de la ei vreodata.
din ce stiu eu site-ul domo e tinut de o alta firma decat domo.ro
din experienta unui astfel de business cu un retailer mare se pot intampla urmatoarele:
– inventar defectuos (cei pe electrocasnice au 2% pierderi pe tema asta si se impaca cu el)
– politica firmei de a vinde marfa expusa la fraieri cu pret integral (toti o au)
– sincronizare defectuoasa cu stocul – marfa rezervata, facturi neoperate, locatii nesincronizate inca (de ex picat netul de la rds 5 zile)
– si nu in ultimul rand ceva restante de plata astfel incat cei interesati sa nu mai presteze serviciul. sau reduceri de personal si supraaglomerarea celui ramas.
asta se poate intampla. nu stiu ce se intampla la domo insa nu poate fi departe.
si apropo – activeaza notificare prin e-mail ca sa nu facem monolog aici.sa fie un dialog constructiv vreodata
@adiz: o sa fie, ok.
Foarte frumos articolul.
O sa mai dureze pana o sa se inteleaga puterea social media. Diverta a patit-o pe blog-ul lui zoso.. Dell in SU a ajuns cel mai tare pe monitorizare si social media.. tot dupa ce a patit-o
@Silviu Istrate: suntem ani lumina fata de State, c’mon. Si ei dar si noi ca si clienti si zona de new media 😉
eu lucrez la domo si sincer recomand clientilor sa cumpere marfa direct din magazin sa nu mai foloseasca siteul on line sau alte siteuri, asa macar are puterea de a alege si sa nu se trezeasca acasa cu ceva ce nu ii place cum arata
@ionut: nu e corect ce faci tu.
@mar: produsul comandat de tine aparea pe stocul unui anumit magazin din tara doar ca in momentul in care ai facut comanda pe internet ea nu a fost plasata automat magazinului ci doar dupa cateva ore sau a doua zi timp in care produsul respectiv a fost vandut direct in magazin; produsele care au pret foarte bun pe internet il au destul de bun si in magazin si exista riscul ca ele sa fie vandute inainte de a ajunge comanda la magazin
@adiz: nu stii bine deloc; site-ul domo este administrat de domo nu de altcineva. Exista un centru la care ajung comenzile dupa care sunt plasate la magazinele care au produsele pe stoc. Produsele comandate on-line nu ajung la destinatie din depozit ci dintr-un anumit magazin din tara care il are pe stoc…
Dupa mai multe probleme cu magazine online mai mici am hotarat sa imi comand plasma de la Domo, vorba aia magazin mai mare si mai serios. Supriza a fost ca am primit o plasma resigilata.
Am sunat la Domo si am trimis o plangere pe mail, intre timp am gasit si un pixel mort. A doua zi am fost contactat de managerul magazinului care trimisese televizorul (Domo Vitantis) sa ma asigure ca televizorul nu a fost resigilat ci ca le desfac pentru a verifica sa nu aiba ecranul spart. Cand i-am explicat ca se vedea uzura pe suruburi m-a linistit din nou ca cel mai probabil lipseau suruburile si au completat ei cu unele folosite. Cand i-am zis ca are si un pixel mort m-a linistit din nou ca la plasme nu exista pixeli morti . Dupa aceasta discutie mi-a spus ca a verificat si ca nu mai exista un alt televizor sigilat in niciun magazin Domo.
Am dat o fuga pana la Domo Mihai Bravu unde erau in magazin doua plasme sigilate. Enervat am mers in magazinul Vitantis sa lamuresc problema si am fost tratat cu aceeasi atitudine agresiva. La magazin era un domn care incerca sa returneze un televizor si ca in reclama.. domnul “manager†ii spunea ca nu se poate returna decat daca are un defect. Cand am spus ca vreau sa returnez televizorul m-a avertizat si pe mine ca nu pot sa returnez decat daca are defect si ca oricum este foarte complicata procedura. I-am explicat si eu ca procedura este foarte simpla, televizorul fiind luat online poate fi returnat in 10 zile fara a invoca niciun motiv. Pana la urma mi-a facut un favor si mi-a promis ca imi trimite un alt televizor, de data asta sigilat.
Dupa doua zile am primit un alt televizor, exact in aceleasi conditii. Punga de accesorii rupta, la fel cu un pixel mort. Am mai facut o plangere la care nu am mai primit raspuns. Am mai sunat la Domo si pana la urma mi-a raspuns o domnisoara care mi-a spus ca toate televizoarele din modelul respectiv care mai sunt pe stoc au fost expuse in magazine. Deci practic nu numai ca vand televizoare resigilate, ele sunt si expuse in magazine.. le-am solicitat o reducere, tinanad cont ca am primit un produs resigilat dar raspunsul a fost simplu ca daca nu imi convine pot sa il returnez.
Intre timp promotia a trecut si nu am mai gasit televizorul la acelasi pret asa ca am ramas cu televizorul sh cumparat la pret de nou.
Apropos de Domo si de online: eu am cumparat o hota din magazin din Iasi si cand m-am uitat pe site, daca faceam comanda online, plateeam cu 63 de ron mai putin. Ma intreb de ce angajatul de la DOMO de ce nu mi-a spus ca pot face comanda online si ies mai ieftin? Am trimis un mail la [email protected] dar o sa ii si sun sa intreb care e logica?
Oricum nu mai cumpar de la ei in veci si spun tuturor cunoscutilor sa stea departe de neprofesionisti ca cei de la DOMO.