In ordinea numerelor de pe tricou:

  • Ciprian Stavar: a demisionat din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania si implicit din functia de Vicepresedinte. Dupa ce in toamna anunlui trecut a promovat acest organism, din motive personale (?) Ciprian decide ca nu mai face fata. Conform AdPlayers.ro, Stavar afirma ca ramane membru simplu al IAB si reafirma sustinerea atat personala cat si a New Media Agency, pe care o reprezinta, pentru obiectivele propuse de IAB Romania (nici o legatura cu micul razboi cu Marius Pahomi nu?!?)
  • Stan Faryna (nu ati mai auzit de el? Nici eu..). Cine e Stan Faryna? CEO al IAB Romania!. Care IAB Romania ? IAB Romania afiliat la IAB Europe!.
    Daca avea persoane in Romania din industrie care-l apreciau, a rezolvat problema saptamana asta….. garaj pe definitiv dupa cum spune … Dorel 😀
  • IAB Romania, organism lansat cu surle si trambite, intrat in amortire in secunda 2 dupa infiintare, si care nici pana la aceasta ora nu a reusit sa lanseze o pozitie oficiala fata de circul din ultimele zile. La IAB Europe pe site oricum ramane acelasi videoclip. Ni se promite un comunicat de presa….
  • Internetul romanesc, mirat ca nu vine Google odata sa ne dea si noua bani, doar la noi e numai lapte si miere. Care Google? Ala pe care-l furam zi de zi punand Google AdSense pe site-uri in limba romana, ca la noi merge si asa, nu se uita nimeni, doar ne-am educat furand Windows-ul ce dracu! Bill a zambit si a gandit ca… e bine!, deci Google ce mai asteapta?

A, si da, scuze, mai e cineva: utilizatorul de internet roman care nu intelege nimic din ce fac cei care ar trebui sa le ofere site-uri si content de calitate (Radu, unde schiezi pana la urma, ca pe net cu greu gasesti?), dar in schimb primesc doar circ. Cine are painea?