de print si web (ne intereseaza aici mai mult ultima parte), dar pe moment doar in Rusia si in Bulgaria. La vencinii nostri de la sud au achizitionat Net Info, publisherul online numarul unu din Bulgaria, din care detin acum 68% din actiuni.
Declaratia facuta pentru Wall-Street.ro de catre Adina Vasilescu, digital publisher Sanoma Hearst Romania este interesanta si confirma ca mediul online este privit cu interes de cei mari, care mai asteapta pe moment dezvoltare si consolidare …
Dezvoltarea diviziei online a Sanoma Hearst Romania se bazeaza foarte mult pe suportul financiar si expertiza Sanoma Magazines International. Recent am achizitional 2 site-uri cu potential de monetizare imediata: www.miresici.ro si www.parinti.com. Planul de achizitii online continua in 2008 si este foarte ambitios
sanoma este unul din cel mai activ achizitor pe web din europa de sud-est. nu vad de ce in Romania ar face exceptie
@iann: pai din cate vezi, pe moment este 🙂 desi pe print sunt de ceva ani aici…. dupa cum am zis, mai e nevoie sa mai creasca piata, sa se mai consolideze, sa se mai maturizeze….
Sanoma Hearst (Sanoma Magazine International + Hearst Corp.) este doar in Romania pentru toate operatiunile. In rest, cu mici exceptii, e vorba despre Sanoma Magazines International (divizie pentru operatiunile din Europa centrala si de est a Sanoma Magazines care la randul sau este divizia de reviste si online a Sanoma WSOY). Stiu, e complicat rau si daca e sa mai adaug si despre celelalte divizii ale Sanoma WSOY si cu ce se ocupa, n-as termina azi. 🙂
Theo M.: dap, chiar ca e complicat 🙂