Organizat de Vodafone sub egida evenimentelor Vodafone Best Music, concertul Rolling Stones a fost un eveniment exceptional pentru Romania.
Si ca orice eveniment de acest gen, organizarea este una ce implica eforturi exceptionale. Pana aici, toate bune si frumoase
Numai ca dupa un semi esec in vanzarea online a biletelor, despre care ne aducem toti aminte ce a iesit, ieri a venit vremea marelui eveniment care ieri a bulversat cam un sfert de Bucuresti.
Evident, traficul rutier nu-l controleaza nimeni, (cel mai putin Politia) dar in jurul stadionului si mai ales in stadion lucrurile au luat-o razna.
Daca la portile de intrare era oarecum de asteptat sa se faca coada, mai ales ca datorita caldurii lumea a venit cat mai tarziu posibil, ceea ce s-a intamplat la punctele de vanzare ale bauturilor a fost ceva de nedescris.
Bun, inteleg ca e nevoie sa nu se intre cu sticle si bauturi din afara, dar
De ce nu se puteau comercializa cele din interior in sticle, sau pahare deja umplute?
De ce paharele nu erau umplute mult mai repede, nu se puteau aduce dozatoare?
De ce apa s-a terminat cu cel putin o ora inainte de inceperea spectacolului, la fel si cola in anumite puncte de vanzare, si mai ales
De ce agentii de paza faceau specula cu sticle care nu se comercializau?
O alta intrebare este
De ce Coca Cola a asigurat la concertul George Michael si agenti mobili de vanzare, dupa modelul vanzatorilor mobili de pe stadioanele din America, o idee inovatoare pentru noi atunci, iar acum acest lucru nu s-a mai intamplat?
A, si da, intrebarea zilei De ce s-a subestimat atat de mult numarul participantilor si al necesarului de puncte de vanzare si de stocuri? Cum Dumnezeu pot sa motiveze CocaCola si Vodafone acest lucru?
Cam multe “de ce”-uri, nu? Pentru relatiile publice din ambele companii, daca doresc, pot sa-mi trimita raspunsurile si le voi posta aici.
Organizatorii sunt Event (events.ro), iar Vodafone doar sponsorii. Events care au dat chix si la Cokelive. Ma rog.. ce s-a intamplat aseara a fost trist, foarte trist. Agentii mobili ai Coca Cola au existat, insa cred ca la un moment dat au renunta sa mai iasa, de frica sa nu fie linsati…
@Alex Rosu: eu unul nu am vazut nici un vanzator mobil. Deci datoria nu si-au facut-o:)
Sa fim seriosi, a fost infiorator din punctul asta de vedere, cu apa. Dar sefii care au organizat spectacolul au avut apa la dispozitie, ce mai contam noi, cei 60.000???
Vodafone nu este organizatorul evenimentului, ci sponsorul oficial. S-a mai spus acest lucru, de multe ori. Concertul face parte din Vodafone Best Music, ca si eveniment muzical, dar nu din punctul de vedere al organizarii. Fara sa intru in detalii de culise, Vodafone a avut mult de tras cu organizatorul si a fost nevoit sa isi depaseasca de multe ori atributiile de sponsor, pentru a suplini anumite lipsuri. Povestea cu apa chiar nu are nici o legatura cu VF si este nedrept sa fie injurati pentru asta.
Atat Vodafone cat si CocaCola au fost cei care au avut brandul omniprezent pe stadion si in jurul lui.
Da-mi voie sa cred ca e normal sa fie acuzati.
E o problema delicata.
Ma enerveaza ca events e o firma care nu da, sau isi permite sa nu dea, doi lei pe eventualele critici post-eveniment, pentru ca indiferent cati fac scandal, daca nu-s suficienti de o mineriada, n-are nici un efect. Ei vor avea in continuare contracte, si cu formatii, si cu sponsori.
Si nici sponsorii nu stiu daca poarta vreo responsabilitate pentru faptul ca au expoatat in interes de reclama acest eveniment. Ei sunt, intr-adevar, singurii care, daca ar fi atacati, ar simti fiecare sageata, insa nu au nici ei alternative, daca anul viitor events le da pe la nas vreun U2 sau ceva…
Singura varianta, la care ma gandeam cand am iesit deshidratat de la concert, era ca Vodafone sa-si creeze propria firma de evenimente, pentru ca e clar ca va sponsoriza si altele, sub egida Vodafone Best Music, insa e alt business si nu cred ca sunt dispusi.
Eu am o vorba: Welcome to Romania, have a nice stay. 🙂
@Ionut: e o problema FOARTE delicata.
Firme mari gen Vodafone, Orange si inca cateva apeleaza la organizatori de concerte care la noi sunt 0.
Pentru ca sa fim seriosi, Vodafone a fost cu initiativa, dar a ales o firma orgranizatoare pentru consultanta si know-how, lucru perfect normal, insa ar fi trebuit sa fie si mereu in legatura cu ceea ce se intampla. Nu pot spune acum noi nu am avut nimic de-a face dupa ce jumatate de an au avut companii de advertising cu ‘Vodafone va ofera Rolling Stones’ etc. Ca si imagine, ei au ramas organizatorii, Coca Cola a fost cu bautura, etc. Events e in umbra, si acum le convine al dracu de bine asta
Acum Vodafone ca si companie cu imaginea afectata ar trebui sa se duca dupa cei de la Events si sa-i traga de par. Dar, cel mai probabil acest lucru nu se va intampla pentru ca in toata tara sunt 2-3 organizatori de gen cat de cat mari, si toti sunt cam la fel….
Uite ca macar simuleaza ca le pasa… 🙂
Am vazut 🙂
Sa fim seriosi. Ideea este ca daca te uiti si in EVZ si vezi ce cantitati au adus acolo vei remarca ca erau insuficiente..
Asta e, suntem in Romania
Organizatori de evenimente mari sunt, si se gasesc chiar si unii buni si foarte buni, care sa se gandeasca la ce experienta le ofera participantilor; si aici, de exemplu, ma gandesc si la prietenii mei de la Oricum (https://blog.oricum.ro), care fara sa aiba banii sau experienta celor de la Events au organizat doua festivaluri (stimultan.ro) care, desi au mai avut sughituri, au fost mult deasupra a ceea ce a facut Events acum, la o zecime din cost. Dar deh, ei sunt tineri.. n-au pile, relatii.. “normal” ca nu le da nimeni un contract d-asta pe mana…
Cum am mai spus pe undeva … eu unul ma mir ca si-au cerut scuze public ! De obicei se merge pe ideea conform careia “la romani merge si asa”.
Incercati voi sa organizati un concert de MARIMEA celui despre care este vorba aici si dupa ce experimentati o sa aveti dreptul sa vorbiti. nu numai organizarea este de vina aici. organizatorul angajeaza o firma pt catering si DRINKS ca sa inteleaga tot romanul, de acolo nu prea mai e treaba organizatorului cat lichid vand la taraba: COCA COLA, APA ETC….ASA CA MAI BINE ACUZATI COCA COLA PT C A NU A AVUT DESTULA BAUTURA SA OFERE! DUPA NU MAI STIU CE NUMAR DE STICLE AU RIDICAT DIN UMERI SI AU SPUS NU MAI AVEM CUM SA MAI ADUCEM, NU ERA PREVAZUT IN CONTRACT….( APROPOS NU VORBESC DEGEABA AICI) CHIAR ASTA S-A INTAMPLAT. NU AVEA NIMENI DE UNDE SA STIE CA OR SA FIE CU 5-6 GRADE MAI CALD AFARA IAR CORPURILE AVEAU NEVOIE DE UN SURPLUS DE BAUTURA, IAR CA ORGANIZATOR NU DAI BANII PE BAUTURA CI OFERI SPATIU DE RECLAMA PT CA BAUURA SA VINA FREE. ASA CA RENUNTATI LA ACUZATIILE CATRE EVENT’S CA NU ATI NIMERIT DELOC TINTA NEFIIND INFORMATI. MULTUMESC PENTRU INTELEGERE