Mai intai, urmariti materialul de mai jos:

  • In primul rand sustin ANPC-ul si munca pe care o fac. Au un rol foarte important, online si offline. Sustin si mediatizarea problemelor gasite, avertismentelor date catre consumatori si asa mai departe; sunt instrumente de protectie foarte bune pentru toti
  • Sustin informarea clientilor asupra conditiilor de livrare, asupra produselor si sistemelor de plata. Facem zi de zi munca de convingere cu cei ce ne suna la telefon si le explicam ce au de facut. Marea majoritate dintre comercianti cred ca fac asta sau daca nu o fac e timpul sa se trezeasca sau sa iasa din piata.
  • Nu sustim insa materiale de PR de al ANPC ca cel de mai sus si care nu fac altceva decat sa arunce cu noroi peste tot, intr-o piata care si asa d-abia se misca. S-au gasit nereguli. Foarte bine, care au fost magazinele cu probleme (punctual si pentru fiecare in parte ce probleme) si ce masuri s-au indicat? Chit ca nu le dai in reportaj, unde e un comunicat de presa unde sa se prezinte lucrurile in detaliu? Care au fost sfaturile date de ANPC? Sau doar s-a realizat bugetul de amenzi pe Februarie 2010?
  • Cred ca avem toti nevoie de niste cursuri de transparenta. Autoritati, comercianti, ziaristi, clienti. Nu de alta, dar modul in care astfel de relatari influenteaza potentiali clienti nu e luat in calcul de mai nimeni, si uite asa ajungem sa ne dusmanim unii pe altii fara nici un rost dupa care mergem pe la conferinte si ne intrebam unii pe altii de ce nu merge economia si ne pierdem job-urile.

Just my 2 cents…..
PS (rautacios). Ar fi trebuit sa intitulez postul Jurnalism0.ro?
PPS. Mentionez ca nici FYB nici 123Flori nu au fost nici verificate si nici santionate de ANPC pana acum. Evident nu avem nimic de ascuns asa cum s-a relevat si atunci cand ITM-ul a venit la FYB acum 3 ani si nu au avut nimic major de obiectat in afara unori lipse de stingatoare in locurile indicate, ceea ce s-a rezolvat rapid… 🙂