Am incercat ieri la WordCamp sa explic de ce m-am apucat de blogging acum peste 3 ani, ce inseamna si ce implica sa ai un blog atunci cand esti antreprenor online si care sunt oportinitatile pe care le ai dar si provocarile carora trebuie sa faci fata in comunicarea online..
Sper ca nu am plictisit pe nimeni. Enjoy!
O prezentare pe sufletul meu. Cinstita si clara. You did it again 🙂
Mircea hai sa-ti spun un secret apropo de bloguri – blogurile profesionale (IT la mine), fara nume + prenume in ele, care se intimpla doar online fara sa participi la intilniri / conferinte la care discuti cu lumea fata in fata si care nu reiau doar stirile zilei despre noul netbook sau telefon mobil aparut cu performantele lui hardware nu are prea multe sanse. Un blog pe care il tin inca in ziua de astazi (nu wordpress, e drept) e din apr. 2005, altul l-am tinut intre feb. 2005-mai 2006 (weblog.ro), iar altele in diverse alte perioade (relativ scurte) nu am impresia ca au prins, desi au sau au avut ceva cititori.
Pt. mine e ok insa ca faca asta ca-mi face placere, nu doar ca branding personal din moment ce nu mi-am pus numele pe ele. Spun asta ca poate ajuta pe cineva sa-si faca o idee mai buna despre ce inseamna blogging.
Succes cu promovarea blogurilor, mai ales daca subliniezi si partea profesionala sau de business a lor, nu doar cea de futilitate si senzationalism.
@Alexandrescu: 10x. Sufletul tau cand vrea un tenis 😉 ?
@ITist: nu e mare secret ce-mi ziici tu dar e bine de subliniat inca o data.
Ce am incercat eu este sa scot in fata ceea ce poate insemna pentru un antreprenor (manager etc) un blog facut “cu simt de raspundere”.
Faina prezentarea, felicitari!
ca de obicei, o prezentare plina de idei interesante si de retinut.
Felicitari
@Silviu, @auras 10x guys
scurt si la obiect 🙂
@Andrei Pavel sper ca s-a inteles ce trebuia doar prin aceste slide-uri… daca aveti intrebari….. ask away 😉