Google face probabil cea mai importanta (poate chiar ultima) incercare de a se apropia de zona de “social”. Ce poate face diferenta sau ce-i poate ingreuna situatia?
- Exista o oarecare oboseala a userilor vechi din Facebook care se simt apasati de numarul mare de membri, de numarul prea mare de informatii nerelevante ce asalteaza Wall-urile. Din acest punct de vedere un mediu curat si nou poate fi interesant pentru ei. Au aparut multe articole in ultima vreme pe multe medii legate de scaderea numarului de useri Facebook, ma intreb cate dintre ele au fost
- Asa cum Google nu stie inca multe in afara de search (si vanzare de advertising, in diferite forme), la fel retelele sociale nu au foarte multe lucruri in comun cu search-ul. De aici, tot traficul venit din “google it” poate fi folosit (impreuna cu +1 evident) in favoarea “cercurilor”.
- GMail. Mesageria noua de la Facebook nu pare sa fi rupt gura targului desi era de multi prezentata ca o revolutie. Cati dintre noi dam adresa de email …[email protected]? GMail in schimb e omniprezent.
- Apps. Desi business-orientated, Apps poate sa impinga mult +-ul in zona corporate, in diferite forme, inclusiv business branding pentru social media. Dar asta doar dupa ce vreunul dintre elementele de mai sus va functiona pentru el….
- Android: cu o integrare bine facuta, neagresiva dar omniprezenta in telefon…. GooglePlus poate fi un hit. Nu doar al verii 🙂
- Big no-no? Buzz. Mai rar produs atat de lucrat si atat de repede uitat. Cred ca nici managerii de proiect Google nu stiu bine ce i-a lovit (de fapt nimeni nu stie in intregime). Intrebarea este daca vor repeta greselile trecutului.
Depinzand mult de ce awarness isi vor face in lunile ce vin, Google pare sa aiba o sansa buna. O intrebare as mai pune si de raspunsul ei s-ar putea sa depinda multe…. oare pe cand aplicatie GooglePlus pentru iPhone :)?
Lasa un Comentariu