Din EVZ.ro citire, toata lumea pare sa fie optimista la inceput de an in legatura cu publicitatea si cresterea industriei in 2007… estimandu-se o piata de pana in 10 mil. EUR, ceea ce nu e rau daca se adevereste.
Ce cred eu ca va influenta piata in mod decisiv: proiectul BRAT de masurare al audientei care daca devine realitate va scutura piata asa cum s-a intamplat si in presa scrisa, si va aduce un (maaare) plus de credibilitate.
De asemenea, poate si IAB va avea un cuvant de spus in legatura cu actiunea de curatare si credibilizare a .ro-ului; dar pentru ca veni vorba de IAB, oare ce se mai intampla si in ce stadiu se afla primele initiative ale acestuia? Stie cineva?
Si…. ca sa fiu carcotas putin azi, din toata basculanta de noroi aruncata in 2006 intre firme si persoane importante din piata 🙂 ce s-a ales? Avem vreun proces pe rol? Avem vreun rezultat final sau in cele din urma miza infiintarii IAB a fost de fapt la radacina problemei, asa cum am spus si eu atunci, ca multi altii dealtfel?
Mircea, si eu astept implicarea BRAT in audienta pe net.
Am vazut si eu articolul in metrou … mi-a atras atentia … 🙂 … sper de la bine la in sus …
Publicitatea cu industria merg mana in mana. Creste industria, creste si publicitatea. O firma care se respecta are in general un fond alocat pt advertising, care de regula e un procent nu o suma fixa. Cresc veniturile, creste si suma alocata publicitatii. La americani, firmele aloca de regula un 10-20%, insa Coca-Cola din cate am inteles, aloca peste 50%. Asa sar preturile in aer.
@GabiKoreanu Ca de obicei, in Romania lucrurile sunt ceva mai complicate, in special de faptul ca Internetul este totusi inca la inceput