Sunt client Dacia, imi place sau nu ;). Am un Logan din 2006, bunicica masina, raport calitate / pret cam imposibil de depasit (vorbesc de masinile noi). M-am inscris si pe lista lor de newsletter, primesc din an in paste cate un newsletter parlit despre cine stie ce oferta. Cam slab pentru pretentiile Renault cred eu.
Azi dimineata in Inbox, ma asteapta o comunicare in care mi se promite o vara de vis cu Dacia. Gand la gand cu bucurie, tot vroiam sa cumpar cate ceva, poate ma conving baietii. Intru pe site, citesc un text cam insipid, dar asta nu e problema, sunt obijnuit, si apoi hai sa vad si eu ce produse sunt in promotie… click aici si….o amarata de lista facuta in Excel si exportata in Word, facuta PDF (ca e la moda, se deschide automat, au aflat baietii :P) si semnata cu mandrie de catre Departamentul Marketing Piese si Servicii. Nu tu o poza, o explicatie, o reclama la produs, poate ma conving sa-mi schimb jentile ca astea noi sunt mai smechere, sau sa-mi iau cine stie ce tapiterie noua ca arata mai bine…. NU! doar o lista de doi bani si niste coduri.
Asta e online marketing-ul la romani, si inca la clienti mari, care in Occident se lupta sa isi faca relcama cat mai inteligenta. Dovada ca o idee buna si profitabila in exterior, la romani sfarseste in a fi tot ceva stupid si de doi bani….
Web 2.0 anyone?
Lasa ca am si eu exemple de .pdf-uri create cu softul de la scanner, ghici unde? Si tot la editia on-line. Se zgarceste nea Voiculescu, oare, sa cumpere un Adobe Acrobat full edition?
Sau poate ma insel, insa calitatea .pdf-ului lasa de dorit. E nevoie ori de soft, ori de cei care-l manevreaza.
Te superi pe mine cand voi spune ca din lucru frantuzesc amestecat cu lucru romanesc nu te puteai astepta la mai mult ?! Vrei sa iti povestesc cum mi-a venit mie un e-mail de suport ptr un rahat de rola intinzatoare de la Opel GMBH ? Cred ca nu sufera comparatie, insa pot sa iti spun ca mi-a venit un .pdf atat de detaliat, inca mai era putin si ma apuca eu sa o construiesc …
Asa, si unde este explicatia (legenda) referitoare la : L, LRF, LR si alte hieroglife prezente in sectiunea “afectare” ? Si chiar … ce vrea sa insemne acel termen ? π π π
@Ice: nu ma supar pe tine, dar e enervant sa vezi ca in afara se poate, Renault face treaba buna cu reclamele, in timp ce aici o dam din groapa in groapa. Despre ce inseamna acele coduri, nu stiu, intreaba si tu, ce, ti se pare ca nu e clar :D?
@Gabi: nu e zgarcenie cat lipsa de profesionalism. E ‘lasa ma ca merge asa’
Este exact si motivul ptr care nu vreau sa aud de Dacia si Logan si ce o mai fi … acel “ E Γ’β¬Λlasa ma ca merge asaΓ’β¬β’ cu care francezi au venit din prima la Pitesti ! Ma seaca faptul ca isi bat joc, si fac lucruri care in alte parti nu si le-ar permite ca e in joc brandul. Aici in schimb merge ca doar … e tara bananiera … chiar daca nu cresc banane, macar e populata de maimute.
F**k that, ok ?
@ice4you: sa stii ca masina e OK, chiar mai buna decat credeam ca va fi. In rest… ai perfecta dreptate, dar noi ca romani suntem vinovati ca acceptam sa se comporte asa.
Mircea … nu comentez nimic legat de ce zic ei a fi masina … ptr ca probabil ca avem pareri total diferite in acest sens π insa mi-as fi dorit sa fie mana de neamt acolo la Pitesti, sau macar sa ii invatam pe imputiti aia de francezi sa ne respecte ! A … ca sa fie treaba clara … nu pot sa ii sufar nici macar ca natie !
Uatever … poate o sa ne creasca si nou balls candva sa fim in stare sa ii invatam pe altii sa ne respecte nu sa ii asteptam cu buzele pregatite de a ii pupa acolo unde nu bate soarele niciodata …
Ambigua exprimare, te rog editeaza si elimina tu “nu” de aici :
Uatever Γ’β¬Β¦ poate o sa ne creasca si nou balls candva sa fim in stare sa nu ii invatam pe altii sa ne respecte …
π
Nu fi rau Ice π
Nu sunt rau, sunt doar realist, lucru adeseori confundat cu rautatea ca nu suna asa bine cum le place unora sa auda π