Nu, nu sunt sanse ca banii bagati in online sa fie mai bine cheltuiti decat pe alte medii
Nu, nu are rost sa intelegeti ce inseamna un blog, ce se ascunde in spatele lui, ce-l face pe om sa scrie
Nu, nu are nici un rost sa ganditi ‘out of the box’
Nu, in nici un caz nu are rost sa renuntati la obsesivele bannere
Nu, fara nici o discutie nici sa nu va ganditi sa investiti intr-o prezenta online puternica
Si cine dracu a mai facut si Twitter-ul asta??
Nu pentru ca e criza, pentru ca pe TV va urmaresc multi, pentru ca pe print puteti pastra ziarul sa-l aratati sefului, si pentru ca pizzerie fiind, de ce naiba ati vrea voi sa faceti o baza de clienti cu 1000 de pizza livrate intr-o zi???? Nu mai bine dati niste flyere la Universitate?
Zaza Pizza & Manac kick ass…..
PS. Tudor, uite un studiu de caz.
Cine te-a suparat asha de tare??
@Liviu Taloi: stupizenia unor clienti (din ce in ce mai putini), si ma bucura unii oameni din online care sunt super tari.
Excelent, maestre, ai reusit sa concentrezi totul in articolul asta. Scris cu obida, este bun de tinut minte. De altfel acum nici doua saptamani m-am lovit da asta. Ce social media, ce web 2.0 (sau 3.0?!?!) ce comunitati si marketing neintruziv, cand noi avem probleme in a intelege ce face un amarat de blog? Lasa, tata, un colant pe o masina face de zece ori mai mult!
Cateodata frustrarea atinge cote care m-ar face sa rup picioare. Deci bravos!!!
He he 🙂
Nu, nu are rost sa te gandesti la web analytics, ce se intampla pe site-ul tau
Nu, nu are rost sa masori ROI, cost per vizitator, prospect, client
Nu, nu are rost sa incerci sa fii transparent cu targetul tau
Nu, nu are rost sa revizuiesti continutul si felul in care comunici cu cei din targetul tau
Nu, nu are rost sa oferi informatii, astea nu aduc bani
Nu, nu are rost sa citesti informatii actualizate
Nu, nu are rost sa testezi, experimentezi 🙂
Cred ca e mai bine sa ma opresc!
“Online-ul nu merge” rar mai aud totusi. Felul in care se crede ca online-ul ar merge, nu, nu are rost sa ne mai gandim 🙂
@adriana_iordan
Sa te gandesti la web analytics in aceasta perioada aproape ca dai in depresie.
Merg si in online lucrurile cum merg peste tot – destul de rau.
🙁