Uncategorized
Motive sa nu cumperi online
Anne Matea publica azi o serie de motive pentru care femeile nu cumpara online de pe anumite site-uri
Nu stiu daca am eu partea feminina mai dezvoltata, dar mie mi se par motive generale de a nu cumpara ceva online, nu cred ca sunt lucruril la care se uita doar femeile. Iata care sunt, poate ma lamuriti si voi la ce va uitati cand cumparati de pe un site:
– lipseste contactul personal;
– site-ul se incarca greu sau da eroare;
– nu exista posibilitatea de a urmarii comanda;
– faptul ca trebuie platita livrarea si ca taxele sunt mari;
– url-ul greu de retinut;
– lipsa optimizarii (dureaza mai mult de 8 secunde sau 3 click-uri sa gasesti raspunsul la o intrebare);
– formularele de inregistrare obligatorii.
In afara de 4 si 5 mi se par de bun simt. Desi uneori in romanica parca as renunta la contactul personal cu vanzatorii 😛
2 si 3 sunt deal killers pt mine. Nu o sa imi dau niciodata datele bancare unui site care se incarca in jumatate de ora sau nu imi ofera macar un loc cu centralizarile comenzilor si un amarat de status.
@Alex: da, ai dreptate, desi cu taxele de livrare sunt mai flexibil 🙂
Partea cu taxele de livrare cred ca devine deranjanta intr-o masura cu atat mai mare cu cat comanzi de o suma mai mare. Si cred ca tine de cat de atenti sunt cu clientii si interesati de partea de fidelizare. Mai ales cand vorbim de site-uri care prezinta produse medium -high.
Cu taxele de livrare nu am mari probleme. Singurul caz in care mi s-a parut ca incearca sa ma prosteasca pe fata a fost un magazin care imi spunea ca taxele de livrare variaza in functie de pret nu de dimensiunile produsului 😛
Partea amuzanta este ca la 2 saptamanii dupa am semnat un contract cu ei sa le refac site-ul. Sa zicem doar ca a fost contractul in care am avut cea mai mare cotatie pe ora 😀
De acord cu Alex.
Daca site-ul da eroare, in mod clar nu voi avea de gand vreodata sa le dau datele de card.
@Viorel: da, acuma depinde ce intelege fiecare prin eroare 😉