Prezentate de Ziarul Financiar (via Orlando)
Partea proasta ca dupa ce ai enumerat cativa jucatori importanti, marea majoritate a site-urilor de la noi traiesc in mizerie, din varii motive. Asta desi de vreo doi ani toata lumea spune ca ‘aveti rabdare, imediat vom incepe sa castigam’….Oare e asa loc de crestere pe cat vor unii sa credem?
Dupa 2 ani ?
Sincer din N motive (intotdeauna acelasi, dar tente diferite), aud aceasta placa de 5 ani 🙂
Din pacate volumul de advertising online in Romania este penibil, mai ales cand vezi cu ce sume se arunca pe print si mai ales pe TV !
Revista cu tiraj 10 000 buc/luna face bani icnredibili.
Site-uri cu 10 000 de vizitatori/zi mor de foame.
Bine, eu zic de vreo 2 ani 😉
Problema cu advertisingul online e foarte complexa, si sunt multe motive pentru care nu intra bani aici. Din pacate tine si de contentul de pe site-uri, unde inca sunt probleme
pai publicitatea offline e mai infipta, traditional, e normal sa fie mai “de succes” la acelasi nivel de audienta decat online…
e stiut ca e uneori greu sa contruiesti o poveste de brand online sau ca TV inca aduna pe acelasi canal la un moment mai mult decat orice site…
in plus, afacerile care pot sa mearga promovate pe net ca Travel(book online), online banking sau alte mici retailuri sunt limitate de gradul de raspandire al platii online in romania….cand toata lumea o sa circule cu banii pe net o sa fie si pt publicitate online bugete mai mari…
acu, mi se pare un numar decent de firme care castiga..atat cat absoarbe piata in .ro