(ok, si despre antreprenoriat)
- ArenaBiz imi confirma ca dupa ani si ani de conferinte si workshop-uri despre cum sa ne vindem ideea, tot avem probleme similare cu cele de acum cativa ani. Bine, pe de-o parte actorii se tot schimba, cei ce au ochi si urechi sa invete… invata, dar e trist ca cei care vin din urma nu invata din greselile anilor trecuti.
- Groupon a gresit intentionat. Cel putin asta e parerea mea. Site-ul a fost lansat acum pentru PR. Si daca ma uit cati am scris, le-a iesit. Multa lume nu apreciaza presentarea de ieri de la Netcamp insa, eu nu am vazut-o, poate ma lamuriti cei care ati ajuns acolo….
- Foursquare inca nu moare si in nici un caz nu se preda. Dar cumparati tot vor fi la un moment dat. Doar sa nu fie prea tarziu… Cert e ca statisticile lor inca arata decent. Mai ales in US. In .ro… nu uitati ca daca ajungeti pe la 123Flori… aveti reduceri ;)) (dap, autopromo)
Asta spuneam si eu, ca e imposibil sa se traduca “Register” in “Inregistratsi-va”. E clar ca au “plantat” greselile pentru a face buzz. Pana si eu i-am postat pe Facebook, spunand cat de prost au tradus. Q.E.D. 😉
Legat de prezentare, a fost scurta si la obiect: Groupon intra in Romania. Punct. Nu a dat nici o informatie noua, ceva exotic, lucru pentru care probabil a venit mare parte din audienta.
Dar vreau sa subliniez ca se observa si un progres clar. Nu stiu daca s-a inteles asta din post-ul meu, dar am fost de-a dreptul entuziasmata de cateva proiecte de acolo. Inca n-am ajuns la perfectiune, dar facem pasi seriosi in directia buna, si asta ma bucura.
Si cred ca cei care au avut cele mai bune prezentari si cele mai atragatoare proiecte au fost cei care au facut multe pitch-uri pana acum si au trecut si prin unul sau mai multe business-uri online proprii. Deci practice makes perfect 🙂
@Geea: bine de stiut, s-a notat. 😉
@Andrei: am inteles.