Ma uit la premiile Internetics si fara sa intru intr-o polemica de gen cine e cel mai bun (functie de ce clasament iau in calcul sau cum da bine), constat ca zona de eCommerce a fost din nou codasa (ca mai orice editie Internetics), si daca stau sa constat ca un mare lant de magazine offline castiga un premiu pentru eCommerce, cu o campanie de care eu nu am auzit pana acum atunci sigur tot ce inseamna domeniul ‘tarabe pe net’ nu se simte deloc bine. Asta desi am avut un an cu investitii cu evolutii interesante si asa mai departe.
Plus ca mi se pare ca trebuie sa recunoastem ‘oficial’ (si chiar Internetics ar trebui sa se pozitioneze asa) ca avem festival care rasplateste (ne)reusite in zona publicitatii online, pentru ca festival universal al .ro-ului deja nu mai e de ceva timp.
Si odata ce stabilim asta, Google ar trebui sa ia ditamai premiul pentru eficienta & stuff 😉
imi pare sincer rau sa remarc ca nu ai inteles nimic.
@Alin Zainescu: ia zi maestre, ce nu am inteles.
Salut Mircea,
Internetics chiar asa se pozitioneaza.
“Cu o structură, juriu ÅŸi criterii noi, Internetics se repoziÅ£ionează ca un festival de branding, marketing ÅŸi advertising online.”
Am incheiat citatul. 🙂
@BTO: Salutare.
Stiu ca asta vreti, totul e sa inteleaga si restul lumii.
De acum inainte o sa stim… sa nu mai inscriem magazine online.
Pacat ca am stat 3 zile sa completam corect (se pare ca nu a fost chiar corect) formularul de inscriere(rapoarte analytics pe ultimele 6 luni, traducere in engleza etc…)
@Alex Circei: cred ca va este mult mai bine inscriindu-va la competitii gen GPEC in cazul vostru. La fel ca si in cazul nostru cu FloriLaBucuresti.ro
Si spun asta desi am castigat Internetics cu FYB acum ceva timp.
salut,
poti sa inscrii un magazin de e-commerce
doar ca ceea ce se puncteaza (subiectul concursului) este strict “branding, marketing si comunicare”.
sunt capitole relevante si pentru e-commerce, nu?
@BTO: branding, marketing si comunicare sunt EXTREM de importante pentru un magazin online, evident.