… fie ca sunteti de la Orange, fie de la Nokia, fie de unde vreti voi. Sunati-ma, povestiti-mi ca am castigat un premiu, minute nationale, minute in retea, un telefon sau o excursie. Ce vreti voi, va reincarc imediat cartele peste cartele. Sunati acum!!
Serios acum, pana saptamana asta credeam ca deja e fumata ideea, cine oare mai pica in plasa si incarca vreo cartela…. Dar din cate vad lucrurile nu stau chiar asa, aseara a fost a doua oara cand am primit astfel de ‘oferte speciale si promotii’ prin care eram printre cei norocosi daca sunt si eu baiat bun si incarc o cartela (evident sub pretextul de verificare a telefonului sau alte cele).
Ce m-a deranjat putin a fost insa reactia cam prea pasiva a Orange Customer Service:
Dupa primul apel am sunat imediat la ei, cerand blocarea numarului (si raportarea la Politie daca se poate) a ‘jmecherasului’.
Raspunsul lor a fost insa ceva de gen ‘daca tot nu v-au pacalit, lasati ca merge si asa…’. Parca vreau mai mult de la ei cand e vorba de atacuri care le erodeaza imaginea, cum rezolvam asta Oana?
Hello,
Nu cred ca exact astea au fost cuvintele colegului / colegei mele de la Customer Care. Insa e adevarat ca in ultimul timp au devenit din ce in ce mai dese atacurile astea – poate tocmai de aceea colegii de la Customer Care au devenit atat de obisnuiti. Insa Orange face de mult ceva in sensul asta, atat online public, cat si online mai personal – pentru abonati, evident, acolo unde stim date despre clientii nostri. Ma refer la mesaje trimise direct lor, care ii anunta despre prevenirea fraudelor.
Iata si link-ul public:
https://www.orange.ro/about/fraud-ro.html
Asa ca, Orange face chestii, sa stii 🙂
@Oana: sunt eu carcotas azi, vreau sa faca mai mult. Si mai ales, intr-un mod mai public, mai direct.
Nu de alta, dar chiar am pretentii de la voi
Pai de ce sa se deranjeze Orange sa faca multe. Ideea ii ca cineva cumpara cartele si le incarca. Chiar daca e scam. Orange isi ia banii si numara profitul. E simplu. Daca esti pampalau platesti 🙂
e super tare chestia asta . va jur
vreau sami incarc si eu cartela oringi daca se poate
@petrariu aurel: say waht?
poti sami incarci si mie cartela oringi?
si cum platesc?
ay oant mony phone ?
@petrariu aurel: nimeni de aici nu-ti poate incarca vreo cartela din orice retea :))
atunci dece mai spui ca poti incarca cartele prepay?
@petrariu aurel: te rog mult citeste (poate chiar de doua ori) inainte sa comentezi un post pe acest blog.
Buna ziua
Si eu am fost fraudata, iar cand am anuntat serviciul clienti sa blocheze cartelele mi s-a oferit ca alternativa esalonarea platilor.in urma unei reclamatii scrise mi s-a raspuns ca acele cartele au fost blocate dar de platit tot trebuie sa platesc.cu toate ca am reclamat ca acel escroc detinea datele mele personale, inclusiv numarul de abonamente pe care le am la Orange si ca am sunat in cel mai scurt timp la serviciul clienti, a trebuit ssa trag de ei ca sa aflu ca se pot bloca aceste cartele.Concluzia Orange face profit pe fraudarea clientilor, nefiind altce
trebuie sa fi fraier sau cretin sa crezi k ai castigat ceva dar,mai trebe sa si incarci cartele unui “jmecherasi” k sa iei premiu…
Eu am patit-o, am fost pacalit.. in reteaua Cosmote. Am fost sunat de un asa zis operator, care stia multe despre mine ca abonat, de aceea l-am crezut. Am reincarcat, fara sa stiu 2 nr. cu cate 5 euro, iar apoi spunandu-mi ca am castigat, la un concurs la care eram inscris, un telefon mobil, dandu-mi contravalorea lui, 2800 ron, sub forma unui card BRD, i-am spus 3 coduri de reincarcare de 20 euro in total. Ma pacalit ca pe un copil mic recunosc. Asa putere de convingere a avut asupra mea incat ma sochez cand ma gandesc. Tactica lui, de a ma tine tot timpul la telefon, chiar si in timp ce ma duceam sa reincarc, este una a unui om cu sange rece, fara scrupule. O hiena de om. Eu am patit-o, da, sunt un mare fraier si idiot. Am crezut orbeste ca a dat nrocul peste mine. Si bineinteles, am aflat adevarul, sunand dupa ce am terminat cu insul, la Relatii cu Clientii. Le-am comunicat nr. respectiv, de pe care am fost sunat, sper ca sa faca ceva in legatura cu el, sa nu mai pateasca nimeni asa ceva. Sper ca operatorii de telefonie sa se implice mai mult, desi, noi suntem de vina, im primul rand. Mare grija, multa atentie. Asa de bine sunt pregatiti, si asa de frumos iti vorbesc, incat te anesteziaza, te “fura” realitatii, pur si simplu. Crezi tot timpul ca este adevarat, iti sterge orice urma de indoiala, asta pana cand iti cade cerul in cap, cand inchei conversatia si vezi ca nu te mai suna nimeni.
@Gabriel: live and learn
Am învăţat o lecţie dură, pe propria piele, deşi ştiam de oameni păgubiţi aşa. Este ruşinos, dar recunosc, am 26 ani şi m-am furat singur.
“Trebuie să cazi din copac, ca să vezi cât este de înalt”.