Interesante pentru cei ce folosesc platforma de promovare a Facebook dar si pentru dezvoltatorii de aplicatii (jocuri dar nu numai…)
- Facebook va pune la dispozitie o noua metoda de promovare, sponsored stories. Daca pana acum promovarea principala era reprezentata de anunturi de promovare a unui serviciu sau a unei pagini, acum se poate opta pentru promovarea unor actiuni pe care userii le vor face intr-o aplicatie sau pe o pagina.
Interesant cat de enervant va deveni pentru useri sa tot auda despre cafeaua buna pe care o persoana o bea la Starbucks sau de la “Mac” 😉 - Facebook Credits devine “valuta” oficiala a jocurilor pe Facebook de la 1 Iulie 2011. Semn ca Facebook vrea banii si banii dezvoltatorilor, nu doar pe cei ai investitorilor. Multi programatori vor avea de lucru in lunile ce vin 🙂
Cu cat isi diversifica mai tare zonele din care genereaza venituri, cu atat mai mari venituri vor genera. Plus ca stiu sa profite de “social graph” la maxim. Treaba asta cu sponsored stories e foarte tare 🙂
@Sergiu Biris: suna cel putin interesant. Sa vedem cum vor reusi sa nu enerveze userii. Sa nu fie inca un Beacon 🙂