Pe o piata mica, unde toata lumea isi tine respiratia asteptand Google AdSense, ETarget, furnizor al unei solutii PPC are planuri mari.

Etarget isi propune sa devina numarul 1 sau 2 în domeniul PPC pe piata autohtona dupa cum spune Dusan Urban, Country Manager al Etarget Romania. Daca la acest top Etarget include si Google, atunci locul 1 va fi cumva…. greu de atins, iar locul 2 va fi singurul accesibil compnaiilor romanesti; daca nu-l include … atunci …
Cam ciudata insa mi se pare diferentierea pe care o vede oficialul ETarget fata de Google AdSense:

“În timp ce Google este strâns legat de search-engine-ul lor (o mare parte din venituri venind chiar de acolo), Etarget este independent din acest punct de vedere”. mai adaugă Dusan Urban la diferenţele între Etarget şi AdSense de la Google.

“Neavând propriile portaluri, serviciul oferit de noi permite derularea de campanii în paralel pe un număr foarte mare de portaluri cu care Etarget are încheiate parteneriate”, completeaza şeful pe Romania de la Etarget. „Din acest punct de vedere, putem identifica o noua diferenţă şi anume aceea că avem alte portaluri în portofoliu decât Google”.

„În ceea ce priveşte costurile apar, de asemenea, diferenţe” a mai subliniat executivul companiei Etarget. „Stabilite prin licitaţie în ambele cazuri, preţurile cuvintelor cheie variază la cele două servicii, cele doua companii având şi tipuri diferite de clienţi”.

Unde sunt marile avantaje ETarget si unde poate fi Google AdSense atacat de fapt? 🙂 (ok, poate sunt si putin carcotas azi)

Via AdPlayers.ro