Imaginile de mai jos vin sa concluzioneze cat se poate de bine ce inseamna la noi online-ul si cum se scot bani din publicitate: la kilogram si fara noima
Ne vrem relevanti si eficienti, dar dam dovada de practici care intr-un mediu civilizat nu au ce cauta insa la noi au devenit litera de lege in 2009, doar e criza si trebuie stors orice banut. Oricum, toata lumea face la fel, deci cine sa mai sanctioneze pe cine….
Avem asadar cele mai traficate site-uri sportive de la noi, pe o rezolutie oricum mult prea mare fata de media utilizatorilor romani. Va invit sa gasiti continutul. Asta intr-un online pe care-l tot laudam ca masurabil si 2.0 (pe bune, hai sa masuram, reuseste cineva sa citeasca ceva fara vreo 3 click-uri si 2 scroll-uri?)
Bonus: comparati cu homepage-ul Eurosport.com. Cate click-uri dati ca sa intelegeti ceva? Da, stiu, ei are bani, noi nu are, trebuie sa trecem de criza.
Renunta la a compara site-uri din Romania cu cele din afara…
Dupa InternetWorld UK am inteles doua lucruri:
– daca vreau sa fac ceva serios si sa aplic ceea ce stiu, sa nu o fac in Romania… fiecare ca e eCommerce, marketing online, campanii, optimizari, etc, la noi nu are nici o legatura… In plus, nimeni nu a auzit de Romania, iar cei de afara nu ai sfaturi practice pt piata noastra;
– toti jucatorii din online vorbesc la conferintele locale despre cum ar trebui sa fie, dar cand e vorba de aplicat, primeaza modul in care reusesc sa scoata bani acum…
si un pot care mi-a placut scris de Krumel:
https://www.krumel.ro/ro-online-territorial-pissing/
Nu e vorba ca se discuta atata la conferinte despre cum ar trebui sa fie, cand cei care au puterea sa miste nu o fac pentru ca nu pot sustine financiar ceea ce zic. Una zic in prezentare, iar cand e vorba de mers la client si aplicat, fix 4 litere….
Si clientul e de vina ca nu intelege si nu aloca buget….
@Chis Florinel: vina e impartita, e la fiecare dintre noi cate un pic. Nu cred in “la noi nu se poate, la ei se poate”. Doar ca nu prea vrem sa se poata….