Desi foarte la moda si cu multe studii care dau bine anuntand toti consumatorii pe Facebook, social media ramane inca un urma cand e vorba de cautarea si identificarea celor mai bune produse pentru achizitii online (conform ATG).
Se mai aude chiar si in .ro pe la conferinte, desi timid pentru ca nu da bine, eCommerce-ul si social media inca nu sunt nici pe departe un duo atat de bun pe cat sunt magazinele online si search-ul (google, in cazul .ro). Interesant este ca pe locul 2 in acest studiu a ramas email marketingul desi este o tehnica uitata de multi dar si batranul “word of mouth” pe locul 3 🙂
Tangential cu studiu de mai sus, remarc si o scadere considerabila a galagiei in jurul Twitter. Ma intreb de ce Dell nu mai anunta cat de bine vinde pe twitter…
Felicitari pentru sinceritate. Uneori am senzatia ca ni se baga pe gat social media prin toate mijloacele disponibile.
@Tudor: moda, bat-o vina 🙂 In 2-3 ani vom vorbi despre altceva. Dar social-media e aici cu noi pentru mult timp de acum incolo, Internetul nu va fi vreodata la fel cum a fost inainte de “socializare”, si acest lucru e de retinut. Trebuie doar sa invatam mai bine sa o folosim, sa ne adaptam.
@Mircea: In articol erai antisocial(media) si in comentariu ai devenit pro 🙂
Ai primit un inLIKE de la Mark Zuckerberg? 🙂
@Ana Dan: nu, nu sunt antisocial (nici online nici altfel) 🙂 Doar ca nu imi place tehnologia promovata fara fundament de asa zisi evanghelisti online sau cum le mai zice mai nou…..
despre inLike….. lasa 🙂
@Mircea: putin imi pasa de ce promoveaza evanghelistii dar, daca google ne “spune” sa socializam, nu stau la discutie … socializez! 🙂
@Ana Dan: lasa ca si Google a mai gresit 🙂