Nu cred ca vreun vanzator online poate ignora potentialul enorm al scoial media atunci cand vine vorba de suport pentru clienti si review-uri de produse, dar un mic studiu peste care am dat azi imi confirma ceea ce banuiam de mult, in general brandurile sunt urmarite pe social media pentru reduceri, cupoane si oferte speciale.
Desi ne place inca sa credem ca social media este solutia tuturor problemelor cand vine vorba de zona de sales, realitatea sta putin atlfel. Social media functioneaza perfect daca esti deja “mare”, daca brandul tau este deja bine cunoscut in piata. Altfel, asa cum e valabil de fapt si pe medii clasice, un nou jucator nu poate intra pe piata decat cu preturi mici (chiar in pierdere initial) si cu oferte foarte bune. Despre numar de Like-uri sau numar de comentarii…. trageti voi singuri concluzia.
Sfatul de azi: folositi social media cu cap si cu un plan clar, altfel, resursele si bugetele se vor consuma repede si fara rezultat.
Chiar ma gandeam ce rezultate ar avea un brand aflat la inceput lansat pe social media.
E totusi oarecum normal ca un brand mare si cunoscut sa fie mai atragator pentru oricine.
@Smile: e absolut ca un brand mare sa fie atragator. Asta e ideea.
Brandurile mici au costuri mult reduse in social media vs. canale clasice. Dar atat. Apa calda tot inventata ramane 😉
Ce ziceti de o aplicatie care integreaza tot: program gestiune+program contabilitate+magazin online, este vorba de Balanta Profesional Web si costul este incomparabil mai mic decat alte solutii deoarece gazduirea se face pe calculatorul firmei ce achizitioneaza produsul. Iar timpul de lansare al magazinului este timpul de instalare a unui program pe calculator: 5 minute.
@Costea: in primul rand cam agresiv marketingul. :)) Apoi vezi ca un pordus pe care-l promovezi ca fiind online in 5 minute e posibil sa aibe si rezultate doar 5 minute…..