Via Capital
Suma investita e mare, rezultatul nu e rau (chiar spre ok), obiectivul trasat de Octavian Radu este indraznet (5-10% din vanzarile grupului sa se faca prin Dol.ro), dar exercitiul de PR este o mare ratare pentru cei carora se adreseaza. In momentul in care celor care au curaj sa coamnde online in Romania le spui ca dol.ro “este singurul magazin online care foloseste tehnologia Web 2.0” starnesti niste zambete tare amare…. 🙂
Hai ca se poate!
Atat de 2.0 ca lucruri elementare ca http://www.dol.ro si dol.ro sa duca in acelasi loc e complicat 😀
In rest pare simpatic dar nimic iesit din comun…
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Asta este “landing page”-ul pentru mine la http://www.dol.ro
you for real?
am gasit erori scrise in popup-uri 😀 how web 2.0 is that?
@Alex: dap, duc inca in locuri diferite.
@ClementN: de aici merge, duce la noul site. Poate primesti o pagina cache-uita
@add: e beta, ce vrei si tu
sau citat din comunicatul de presa:
Diverta online, http://www.dol.ro, singurul magazin Web 2.0 din Romania in varianta completa IBM Websphere Commerce
Adica singurul care a implementat IBM Websphere Commerce versiunea 6 in varianta web 2.0. (Websphere Commerce are si alte variante B2C)
Avem magazine online bune in Romania si am invatat de la ele. Nu vrem sa ne asumam ceva ce nu e al nostru.
@Cristina B: thumbs up pentru reactie doar ca nu inteleg in primul rand ce este Web 2.0 (sincer, cine oare stie, e un concept tare bun de marketing si scris articole si comunicate, dar nu stie exact nimeni ce e), nu inteleg ce inseamna BM Websphere Commerce versiunea 6 in varianta web 2.0 (vezi si mai sus).
Exprimarea e nefericita, rezultatul (comunicatul de presa) pare stangaci, iar pentru oameni de specialitate nu da bine deloc
Site-ul in sine e un mare pas inainte fata de ce avea pana acum Diverta, si pentru asta bravo
nu inteleg de ce se grabeste lumea cand da pe piata comunicate de astea. chiar sa n-ai deloc grija de brandul tau?
@add: pentru ca in general testarea se face pe genunchi.
Iar user experience sau usability sunt lucruri straine pentru marea majoritate dintre noi.
Produsul era considerat finalizat, asta pot sa pun pariu….:)