Bogdana a postat (in engleza, de la Londra, old news, stiu… apropo bafta mare pe mai departe Bogdana) ceva interesant despre modul in care autoritatile si in general providerii de servicii de interes public comunica catre cetateni in tarile vestice, cu studiu de caz concret metroul din Londra.
Nu e greu sa vezi cum in fiecare capitala europeana civilizata fiecare transportator are cont de twitter unde comunica real-time, trecand apa primaria din NewYork are un site de exceptie si bine integrat social media si exemplele pot continua
Revenind la noi, lucrurile stau putin alfel 🙂 si se pune intrebarea care ar fi cel mai eficient canal prin care autoritatile romane ar putea comunica (desigur, daca si-ar propunem). Presimt ca Twitter are prea mic reach-ul pentru a conta deci…. ce canal ar ramane ideal??
Facebook, ar fi suficient să pună câteva afișe în stațiile de metrou, câteva anunțuri în metrouri și să comunice în timp real, nu de 2 ori pe lună.
Oare ar fi suficient de eficient Facebook?