Se da un trust media mare si important in Romania, dar prezente online slabe. Si se da comunitatea celor care au acum metode tehnice la indemana oricui de a lua materiale video / audio de la acest trust si sa le incarce pe net, mai mult sau mai putin legal (nu, mai mult ilegal).
Dilema: ce e mai usor si mai bine sa faci ca trust media mare si important pentru business-ul tau pe termen mediu in raport cu aceasta comunitate?
- Sa te lupti cu morile de vant, sa arunci cu procese (sau amenintari de procese) in stanga si in dreapta ca sa nu iti mai ia nimeni materialele (care daca tot sunt preluate, inseamna ca sunt bune, sau macar fac audienta, ring a bell??) SAU
- Sa investesti in prezenta online puternic, sa iti faci sistem puternic de streaming si embedding astfel incat sa nu se mai merite sa dai dumul la un TV tunner sa inregistrezi emsiunea, sa o incarci pe YouTube, sa faci embed de acolo cand poti lau materuialul in 2-3 click-uri de pe site-ul televiziunii?
Unde e diferenta? In buzunar, si anume banii pe care-i poti face prin reclama embeduita in video si alte modalitati prin care se vor face bani in 1-2 ani din aceasta zona, inclusiv la noi….
Cumva altii au inteles asta…
Via Sergiu Biris un super tare clip…
Hitler batut de Mircea Badea
Vezi mai multe video Haioase »
Raspunsul titlului tau este unul singur. ProTV.ro pentru ca e singura televiziune din Romania care da embed :).
Nu inteleg care trust mare are prezente online slabe… 🙂 Kanal D?
@Costin: ok, dai o bere pentru reclama directa 😛
Eh, te prinzi tu pana la urma despre ce trust e vorba 😀 (sigur, Kanal D)
n-ai cu cine, bre, n-ai cu cine.
@Costin: mai e si Realitatea care da embed, indirect evident, prin YouTube. Nu te mai umfla atat in pene 🙂
@Petrvs: au si embed direct acum…