Am primit o intrebare zilele trecute la care recunosc ca nu am avut un raspuns foarte clar.
Buna ziua, ce tool recomandati pentru monitorizarea de brand in social media, dincolo de numar de like-uri, rt-uri, @-uri si alte statistici clasice? Cum se masoara calitatea posturilor, a tweet-urilor sau unui bloc corporate?
Reconosc ca dincolo de cateva tool-uri pe care le folosesc si care par sa fie limitate, nu am un raspuns complet.
Ma ajutati? Ce folositi si de ce? Gratuit sau cu abonament, web-based sau aplicatie, whatever, hai sa facem o lista….
Iaca un link aici cu cateva idei legate de twitter si quantitive vs. qualitative analysis (Avinash Kaushnik):
https://www.kaushik.net/avinash/2009/11/social-media-analytics-twitter-quantitative-qualitative-analysis.html
Si inca un link la o prezentare ce vorbeste despre asta si este interesanta:
https://www.slideshare.net/abc3d/introduction-to-social-media-for-qualitative-research
Dar eu nu stiu sa existe tool-uri (aplicatii software) care sa masoare social media la nivel calitativ, cel mult sa o monitorizeze.
Ce folosesc eu? Hmmn… Acum in vin in minte urmatoarele servicii de monitorizare:
socialmention.com – atat pentru articole cat si pentru Facebook & Twitter (free)
Ze List Monitor – pentru presa online mai degraba; Pentru Facebook & Twitter cam da rateuri (abonament)
HiperAlerts.no – monitorizeaza in timp real Pagina de Facebook (free)
Multumim pentru mentionare Dragos si feedback. A fost constructiv.
In urma schimbului de e-mailuri cu tine, am decis sa implementam, asa cum ai cerut, si cautarea in linkurile de pe Facebook nu doar in textul linkurilor.
Referitor la Twitter, astept in continuare un exemplu pentru a putea verifica afirmatia ta.