Webstyler e cea mai premiata agentie de web de la Internetics 2006, iar Bogdan Niţu, Managing Director a ajuns la Cannes Lions, pierdut prin delegatia Romaniei
Concluzia lui este dezarmanta, si te face sa te gandesti oare de ce dracu ne pierdem vremea sa ne injuram unii pe altii in industrie prin tot felul de mijloace (bloguri, articole, emisiuni tv sau alte mijloace) in loc sa punem mana sa producem content sau servicii.
Poate pentru ca mai mult nu suntem in stare sa facem?
Luati aminte, (articol intreg aici, via AdPlayers)
din punct de vedere al utilizatorilor de Internet, noi, românii, suntem exact acolo unde sunt şi cei de la Cannes. Nu diferă cu nimic utilizatorii (user-ii) noştri de ai lor
dar si
Al doilea lucru – din punct de vedere al ClienÅ£ilor ÅŸi AgenÅ£iilor suntem departe, în sens negativ, desigur. Mai avem mult de tras. (….) Mai avem de lucru la mentalitate, de la a înÅ£elege ce înseamnă un dialog ÅŸi a nu Å£ine un monolog cu consumator. Despre asta s-a vorbit la Cannes o săptămână
Cand asta vine din partea celei mai titrate agentii de la noi (or sa se supere unii, vedeti ce am spus mai sus)….. e trist.
Lasa un Comentariu