Catalin Tolontan ne prezinta pe blog (ca un raspuns la alte articole) o situatie, cu iz de PR a diviziei online a GSP.
Dincolo de PR si de cifrele seci, mi se pare imbucurator ca un player important din media vede .ro-ul ca o modalitate de a-si mari veniturile si de a interactiona cu publicul tinta. E un semn (pe care l-am mai subiliniat stiu) ca si la noi se mai misca cate ceva, iar daca in 2007 pronosticul lui Gusti si al meu si anume faptul ca 2007 poate fi anul socializarii online la noi atunci ei joaca o carte mare.
Asta in ciuda multor a-tot-stiutori de pe la noi care-i critica pe unde si cand apuca in orice fel dar numai constructiv nu…. aviz amatorilor
o observatie interesanta
Am observat pe blogul meu, ca atunci cand postezi ceva ce e in asentimentul tuturor nu mai culegi comentarii pe respectiva tema. Eu de exemplu, desi nu comentez tot timpul pe blog-ul tau, l-am citit mereu.
Solutia: topicurile trebuie prezentate oarecum ambiguu, pentru a lasa loc de comentarii.
Sau poate ma insel
@Gabi, cred de multe ori e bine sa critici, asta din punctul de vedere al comentariilor 😉
Ce sunt foarte curios sa alfu cand si daca alte trusturi media vor ataca online-ul cu aceeasi forta cu care o face gsp.
MediaPro are incercari, dar sunt inca in spate… si de altii nu prea stiu, voi?