Un articol interesant pentru cei care nu inteleg inca fenomenul Twitter (nu ca asta ar fi cine stie ce viitor al publicitatii online) este astazi disponibil in Business Magazin. De remarcat ca inca nimeni nu are o idee clara despre cum ar putea sa faca bani dintr-un astfel de proiect, desi toti il folosesc, unii chiar si pentru vanzari.
Publicitatea pe bloguri redevine un subiect la moda zilele astea dupa lansarea BaniPePost.com. O serie de pareri si presupuneri din partea unoi oameni activi in blogosfera, Victor, Iulian sau Cristi Manafu (aka “Bai Manafule”) sunt cuprinse intr-un aticol din DailyBusiness. E PR bun pentru un proiect tocmai lansat dar care intr-o piata atat de imatura (in toate partile, advertiseri, planneri, bloggeri etc) ca la noi are sanse destul de mici (daca vreti o parere personala, la cum se face la noi reclama pe net, sansele sunt nule; e mare nevoie de oameni care sa inteleaga ideea din spatele web 2.0…).
Dar poate…
tare asta cu Băi Manafule. core-target ăla ar trebui să îl patenteze