Nu sunt impotriva securizarii tranzactiilor online in .ro (sau .com, nici nu conteaza), dar gaselnita romaneasca de a adauga un pas suplimentar la o plata online in conditiile in care si asa utilizatorii sunt speriati cand e vorba de tranzactii online mi se pare cel putin gresit, iar implementarea sistemului lasa de dorit. Vorbesc atat din experienta de cumparator online care s-a incurcat in procesul de plata dar si ca ‘fericit’ posesor de magazin online care-si pierde clienti exact cand acestia fac plata online si suna speriati neintelegand nimic din cerintele afisate….
Ironia sortii e ca aceasta idee Romcard este si marea inovatie in eCommerce-ul romanesc anul acesta daca este sa ne luam dupa premiile GPEC 🙁
Situatia e similara si in Germania (clientii care suna disperati, neintelegand ce se intampla). Cred ca la fel e si in restul lumii 🙂
Nu e vina Romcard si nici a celor de la ePayment. Vinovati sunt cei de la Visa si Mastercard.
@Mihai Brehar: implementarea mi se pare locala. Iar cu “meritele” se lauda Romcard sus si tare. Deci?