Uncategorized
A durat mult sa isi dea seama…
si a fost nevoie si de un studiu pentru asta, dar….. aflam din Business Standard ca publicitatea traditionala nu ii mai atrage pe tineri. Cred ca acest lucru e valabil de cel putin 5 ani, dar foarte putin s-a facut pentru a schimba asta, iar new media e inca in mare parte ingorata de publicitari…
New media nu acopera publicul la fel de bine ca media traditionala … in schimb castiga la capitolul “calitatea” publicului … ce sa-i faci … cantitate vs calitate … 🙂
@Christiansen: new media acopera bine zona 18-34 de ani, cea pe care publicitatea de la TV si radio sau printuri o cam lasa rece.
Deci nu ai nici cantitate si nici calitate fara new media pe segmentul tinerilor…..:)
Publicitarii ignora new media de nevoie nu de voie. Fiind new, media asta e greu de cuantificat si greu de vandut. Televizorul e rege si asta nu se va schimba brusc. Dar se vede incet-incet o tendinta de mutare a unor bugete spre new media. Incetisor, ce sa faci…
@Cristian Ungur: prea incet, inca prea incet.
Problema cu cuantificarea sa zicem ca o inteleg, dar eu cred ca mai degraba e vorba de comoditate si de lipsa de intelegere din partea clientilor. Voi ca publicitari ar trebui sa reusiti sa convingeti oamenii ca Internetul si new media in general poate fi un canal mult mai bine targetat pentru anumite produse (si pe anumite segmente).