Cele doua mari anunturi din zona online de astazi.
- Nu sunt mare fan al acestor evaluari, dar dau foarte bine. Investitia de 200 de milioane in Twitter cred ca era necesara atat pentru cashflow dar mai ales pentru PR.
- Mark (finul meu, Arhi a dezvaluit secretul) este “Person of the Year” in viziunea Time. Cateva precizari: Facebook nu a inventat roata dar a gasit presiunea perfecta pentru a …. rula bine pe piata. Mark nu e genial, dar ca sa ajungi la un astfel de succes…. e nevoie de mai mut decat bafta. Asta apropo de critici; iar apropo de piata, urmarit evolutia Facebook, Google si chiar Twitter, sunt tare curios despre ce vom vorbi peste vreo 5 ani 🙂 (Microsoft, anyone?)
Acum citeva zile citeam – Twitter says has “a lot of money in the bank”
Acum citeva zile citeam – Twitter says has “a lot of money in the bank†– https://www.reuters.com/article/idUSTRE6AG4QW20101118 , astazi aflam ca totusi au nevoie de bani. Cite runde o sa mai fie nevoie pina sa ajunga fara bani? Nu multe cred, ca nu poate tot creste vinzind aer impachetat fara sa produca nimic.
Si-apoi ne mai miram de politicieni ca mint de ingheata apele?
@ITist: nu are nici o treaba cu politica 🙂
Twitter deja produce, inca timid, si chiar si awarness-ul tot “productie” se numeste.