Multe intrebari au venit dupa anuntul de rebranding asa ca revin cu cateva precizari care cred ca va vor fi de interes daca ma iau dupa emailurile din ultimele ore….
- Nu, nu va pot spune cati bani a inghitit tot procesul de rebranding. Nici nu conteaza foarte mult. Cert e ca a fost aproape de estimari (culmea :D).
- Scop principal: awareness. Aveam mare nevoie de a scapa din multimea de domenii flori/la/in/-/…./bucuresti.ro.(.com si alte cele)
- Branding: Am reusit ca din multimea de domenii de la punctul 2 sa ajungem numarul unu. Cu tot seo spam-ul care ne inconjoara. Am mare incredere ca intr-un an suntem destinatia principala cand e vorba de livrarea de flori si aranjamente
- Nu, nu va pot spune in ce directii ne indreptam, avem si noi un secret sau doua…. Dar va pot da acest link, ca sa va faceti o idee de idei de dezvoltare. Una din multe, incluzand aici si extinderea nationala (nah, ca tot dau din casa 😛 )
Reactii media
- Startups
- ArenaBiz
- reFresh.ro
- Nu e media, dar e Manafu, un blog (new) media de exceptie
Felicitarile mele si sa o tineti tot asa!
Bravo Mircea!
Adevarul e ca nu puteam sa intru pe florilaBucuresti ca sa comand la Ploiesti! 😀
Una din multele probleme cu vechiul brand.
adicatelea daca ati batut tot seo spamul, care stim ca e imbatabil, inseamna ca voi sunteti tata lor la seo spam, nu? 😀
@arhi: stii vorba aia “pe dracu, as vrea io’ ” :)) I-am batut prin clientii multumiti care ne-au recomandat.
Nu, la pozitionari pe cautari mai avem mult de lucru, doar ca nu vom recurge la ce facem 75% din piata .ro. Sa vedem unde vom ajunge. Eu zic ca suficient de departe pentru a dovedi ca se poate.
de ca nu mai pot intra pe contul meu de pe 123florii.ro?ce sa intamplat?
@ana: mici probleme tehnice, revenim 😉