De cateva luni in pregatire, ultimele doua saptamani cu teste si evolutii de scripturi, cu strangeri de suruburi si stergeri de praf pe server (pentru care multumim baietilor de la Infinium), pot astazi sa va anunt transformarea FloriLaBucuresti.ro in 123Flori.ro
Ideea ne-a venit cu ceva timp in urma, putin timp dupa preluarea SaraFlowers, dar am stat mult sa ne decidem daca riscam transformarea unui brand puternic, FloriLaBucuresti intr-unul la care vom avea de munca in a-l impune. Insa avand in vedere experienta trecutului si modificarea pozitionarii pe piata (nu aveti idee cam cate se pregatesc…), ne-am zis ca e momentul potrivit.
Si cum cele mai bune idei iti vin atunci cand nici nu te astepti, Alexis Bonte a venit cu ideea numelui 123Flori la o intalnire iar restul…. e deja istorie.
Am primit deja feedback pro si contra, nu va abtineti, va astept si pe voi 😉
Si pentru ca ii sta bine oricarui magazin online, va invitam si pe Twitter, dar si pe Facebook (asta ca sa nu mai zic de LinkedIn 😉 )
Later edit Vezi si 123Flori.ro. Raspundem ascultatorilor (reactii media)
123 ma duce cu gandul la un numar apelabil in caz de urgenta :))
Scurt, usor de retinut, fix ce trebuie….
FloriLaBucuresti era deja cunoscut si usor de retinut, de ce o schimbare pentru un business atat de cunoscut in online?
Felicitari pentru rebranding. E foarte bun numele si usor de tinut minte. PArca var urmatoarea reclama: “trimite sms la 123 cu textul flori si…” 🙂
Felicitari pentru rebranding. E foarte bun numele si usor de tinut minte. Parca vad urmatoarea reclama: “trimite sms la 123 cu textul flori si…” 🙂
@Scorpiono: dar era si confundat cu alte site-uri, iar pentru dezvoltarile ulterioare nu se potrivea. Prin urmare am ales ceva si mai usor de retinut si mai ales un brand care ne va permite extinderea gamei de servicii
Si daca am reusit sa facem FloriLaBucuresti cunoscut, cu 123Flori ne va merge si mai bine,
Am inteles, asadar va extindeti si in afara Bucurestiului cu noul proiect? 🙂
Succes in toate, astept raspuns!
Succes!
@ScorpionoL vei vedea 🙂
long live 123Flori.ro 🙂
@alexis bonte: indeed. and may we all prosper 😉
Interesanta schimbarea, doar faptul ca nu mai e ‘la/in Bucuresti’ sugereaza ca va ganditi sa va extindeti, ceea ce e bine dar probabil depinde in ce masura vreti sa obtineti o parte din piata de flori; habar n-am cat au tarabele si cat au florariile sau daca exista astfel de date dar sunt curioasa cum merge treaba cu comenzile online si daca aveti planuri care sa-i ajute pe oameni sa depaseasca bariera platii online..daca la alte companii mai merge plata la livrare, florile cadou nu functioneaza pe acelasi sistem 🙂
Ceva planuri de B2B sau nu merita efortul? 😀
@andreea: Salutare, comenzile online sunt in crestere de la an la an, si nu doar pe zona de flori. Pe moment insa online-ul e mult in urma
Ne vom extinde nationa, ne vom asuma si sarcina de educarea a pietei in masura in care vom putea, iar despre B2B, SaraFlowers.ro asta facea, iar la achizitia lor acum 8 luni fix la asta ne-am gandit si parte din plan deja a devenit realitate.