Studiul de Audienta si Trafic pe Internet – BRAT: Invitati: Arina Ureche, Director General, BRAT si Adrian Motirlichie, director de proiect SATI
– ultima prezentare a zilei, probabil cea mai asteptata, nu de alta dar BRAT, SATI si alte prescurtari sunt la moda de ceva luni in online-ul romanesc. Desi cea mai tare intrebare pe care am auzit-o azi aici este cine e BRAT asta?, ce face? da’ ce site are?
-SATI incearca sa aduca in fata .ro audienta, profile demografice independente si corecte (spun ei ca prin Aprilie in intregime)
– De ce BRAT? “moneda unica pentru tranzactionarea spatiului in publicitatea online” Hmm….
– in 2002, a aparut departamenul de Internet BRAT, cu 6 membri, acum ei are 76 de membri. (din august 2006 se pune problema SATI)
– SATI promite aflarea de clienti unici pe maxim 35 de zile (deci unici pe luna), iar o vizita se termina cand sunt doua afisari la mai mult de 30 de minute. Ciudata eliminarea contorizarii autorefresh-ului, cu exceptia cazului cand el este necesar? Cum decizi de la caz la caz ca e necesar?
– ceva discutii in legatura cu securitatea datelor inregistrate pentru un vizitator si traseul acesta online. Interesante, poate putin paranoice 🙂
– 190 de site-uri sunt acum in BRAT din cate se spune acum
– problema fierbinte: softpedia are tag-ul instalat cu filtrare dupa IP (deci doar IP-uri din Romania)
– rata de raspuns la studii demografice (formular); 3%, se incadreaza in media oricarui studiu online
Concluzia: BRAT s-a prezentat ok, au tinut piept unor intrebari destul de dificile, si as zice ca au facut putin mai multa lumina asupra studiului. O conferinta interesanta una peste alta.